Мало хто знає, але українські хетчбеки ЗАЗ-1102 "Таврія" у 90-ті роки XX століття продавалися не тільки в СРСР, а й у деяких країнах Європи (наприклад, Франції та Греції) і навіть у Латинській Америці. До речі, на деяких ринках реалізація здійснювалася під... Lada.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяВиявляється, на той час у Чилі автомобілі Lada вже досить успішно продавалися. Крім того в країні існувала хоча і не велика, але все ж таки сформована дилерська мережа Lada Chile. При цьому про автомобілі під маркою ЗАЗ мало хто знав, ось і вирішили радянські маркетологи використати відомий бренд для продажу автомобілів інших виробників.
Саме тому на фотографії рекламного плакату "Таврії" в Чилі, які публікував чилійський автомобільний портал VeoAutos.cl, красується червоно-білий логотип Lada.
У Чилі поставлялися виключно базові версії з тридверним кузовом хетчбек та 1,1-літровим бензиновим двигуном потужністю 53 к.с.
Але використання відомого бренду не допомогло продажам. На місцевому ринку вдалося реалізувати лише 1595 екземплярів з жовтня 1990 року до листопада 1991 року. Втім, і самій Ладі не вдалося підкорити Чилі: компанія повністю пішла з ринку 1998 року.
Читайте також:
Переплюнули Porsche: як би виглядав сучасний Запорожець у наші дні. Фото прототипу
Автобуси з трунами стоять у черзі: у мережі з'явилося відео з військового цвинтаря в Росії
Український Range Rover: як виглядав перший позашляховик ЗАЗ