На українських дорогах засяяло справжнє автоісторичне диво — BMW 728 першого покоління (E23) з чернівецькими номерами. Таких екземплярів залишилося небагато не лише в Україні, а й у всій Європі.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяBMW E23 випускали з 1977 по 1986 рік, і саме ця модель заклала основу для сучасних флагманських седанів BMW. Версія 728 оснащена рядною карбюраторною “шісткою” об’ємом 2,8 літра і потужністю 170 сил — мотором, який цінують не за цифри, а за характер, плавність ходу і справжнє відчуття BMW. І все це поєднується з класичною 4-ступінчастою механікою.
Конкретний екземпляр виглядає так, ніби щойно виїхав з автосалону: ідеальний стан кузова, блискучий хром, непошкоджена оптика та салон — усе свідчить про ретельну і явно недешеву реставрацію. Жодного тюнінгу чи сучасних доробок — усе максимально автентично, у стилі кінця 70-х.
А історія машини ще цікавіша. За даними Фокуса, цей BMW належав Іванові Каденюку — двоюрідному брату першого українського космонавта Леоніда Каденюка. Авто служило академії Бундесверу в Гамбурзі, а після об’єднання Німеччини Іван придбав його вживаним. Леонід Каденюк також не раз сідав за кермо цієї “сімки”.
Ще більш вражає те, що BMW на своїх колесах доїхала з Чернівців до Києва. Зараз автомобіль знаходиться в музеї “Колеса історії”, де його може побачити кожен поціновувач класики.
На фоні сучасних BMW 7 Series з гігантськими екранами та агресивним дизайном E23 виглядає спокійно, стримано і по-інженерному. Саме за цю чисту інженерну елегантність його цінують більше, ніж будь-коли.
Читайте також:
BMW, який стріляє ракетами: як люксовий седан став зброєю ЗСУ.
BMW X7 2027: флагман стає розумним та отримує 900 "коней", ви не повірите, що ховається під капотом.