ПриватБанк запустив нове меню у програмі Приват24. У оновленій версії програми ПриватБанку з'явився розділ "Комунікації", який дозволить клієнтам ПриватБанку швидко і без зайвих проблем вирішити масу проблем з ПриватБанком.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДокладніше про це інформує прес-служба ПриватБанку на офіційному сайті ПриватБанку.
Нове меню у додатку Приват24 від ПриватБанку дозволяє зв'язатися з банком навіть ще простіше та зручніше, ніж раніше. Тепер ви можете спілкуватися з ПриватБанком через розділ "Допомога онлайн", месенджери або зателефонувати безпосередньо на контактний номер.
«Також у меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну Карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», — зазначили у ПриватБанку.
Це неймовірне покращення було представлене ПриватБанком у свіжому прес-релізі. У меню "Комунікації" користувачі ПриватБанку також можуть перевіряти статус попередніх заявок, а також відразу повідомляти про підозри на шахрайські дії з рахунками клієнтів ПриватБанку.
ПриватБанк прагне забезпечувати максимальний комфорт і легкість зв'язку між ПриватБанком та своїми клієнтами, і нове меню у додатку "Приват24" - це лише один з прикладів того, як ПриватБанк удосконалює свої послуги, щоб вони завжди відповідали вашим потребам. Отримуйте задоволення від банківських послуг ПриватБанку, адже вони тепер ще доступніші та легші у використанні, ніж будь-коли раніше!
Читайте також:
ПриватБанк попередив українців щодо грошових переказів
ПриватБанк підготував сюрприз: частину грошей за поїздки у транспорті повернуть. Кого торкнеться