Технічні збої у роботі державного Ощадбанку призводять до значних фінансових втрат для клієнтів. Нещодавно подана на портал Міністерства фінансів скарга висвітлює один такий випадок, коли громадянин України втратив 8000 грн через збій терміналу у відділенні банку.

Інцидент стався під час планового поповнення картки у терміналі самообслуговування Ощадбанку. Клієнт вніс 8000 грн купюрами по 1000 грн, але термінал дав збій, скасував транзакцію та не зарахував кошти. Незважаючи на те, що він перебував у відділенні банку з камерами спостереження та персоналом, проблема залишалася невирішеною на момент подання скарги.

Ощадбанк
Ощадбанк

Коли постраждалий звернувся до служби підтримки Ощадбанку, йому повідомили, що процес повернення може тривати від двох тижнів до 120 днів. Ця затримка залишила сім'ю у фінансовій невизначеності, оскільки вони не мали чітких термінів повернення коштів.

Подібні випадки викликають побоювання щодо надійності банківської інфраструктури та ефективності процедур вирішення проблем. Враховуючи, що подібні інциденти відбуваються у контрольованих банківських середовищах, зростає попит на більш швидку обробку повернень та покращення обслуговування клієнтів для запобігання фінансовим труднощам у власників рахунків.

Нагадаємо, на банківську картку прийде 3 тисячі гривень: Приватбанк приємно здивував українців

Раніше «hyser» повідомляв, перекази між банківськими картками обмежать ще більше

Як повідомляв «hyser», Ощадбанк позбавляє українців останніх грошей: не можна зняти або перевести з картки