Якщо ваш двигун "п’є" літр оливи на тисячу кілометрів – це не просто неприємно, це справжній сигнал тривоги для вашого гаманця.

А виробники часто знизують плечима: мовляв, "це нормально". Насправді причина завжди одна – конструкційні слабкості або погані деталі, що не витримують навантаження.

АЗС, заправка, бензин, зображення із соцмереж
АЗС, заправка, бензин, зображення із соцмереж

Видання Interia склало свій чорний список моторів, які краще обходити стороною.

Volkswagen TSI (2008–2012) – версії 1.4, 1.8 та 2.0 могли споживати до 1,5 літра на тисячу кілометрів. Турбовані агрегати «гарячі» не лише на трасі, а й для вашого масляного бюджету.

BMW V8 N63 та S63 (до 2013 року) – між циліндрами розташовані турбіни, що перегрівають двигун, і він безжально «п’є» оливу.

Opel Ecotec 1.6–1.8 – офіційно допускав витрати до 0,7 літра.

Toyota ZZ-сімейство (початок 2000-х) – Corolla та Avensis страждали через проблемні кільця, доводилося розширювати гарантію.

Honda VTEC – спортивна конструкція не терпить спокою: на обертах під 8000 мотори «забирають» півлітра оливи.

Машини: скрін з відео
Машини: скрін з відео

Французи та італійці теж не святі: Peugeot, Citroën, Fiat і Alfa Romeo потрапили в рейтинг через високі витрати та проблеми з нагаром і мастилом.

Навіть легендарний дизель 1.9 TDI після пробігу понад пів мільйона кілометрів починає «пити» оливу, що вже вважається природним зносом.

Що робити водію:

  • Перевіряти рівень оливи кожну тисячу кілометрів.
  • Тримати в багажнику літрову каністру оливи.
  • Можна перейти на густіший склад (5W-40 або 10W-40 замість 5W-30).
  • Капітальний ремонт з новими кільцями має сенс лише на авто з невеликим пробігом; для інших – доливати і жити далі.

Головне – не чекати, поки загориться лампа на панелі. Інакше буде занадто пізно.

АЗС
АЗС

Читайте також:

Tesla стане "нулем" у світі авто: новий електрокар BMW із запасом ходу 800 км затьмарить Audi Q6 та Mercedes GLC.

Шок у світі авто: сотні нових BMW покинуті на парковці – хто винен.