Популярний оператор Vodafone вирішив розповісти, навіщо їхні клієнтів так часто просять перезавантажувати телефони. Так, після скарги одного з українців у компанії зібралися дати роз'яснення.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЦю новину надали на порталі новин «hvylya»
Справа в тому, що перезавантажувати телефони завжди не обов'язково. Однак це досить корисна процедура для старих телефонів, оскільки це допомагає перереєструватися в мережі. Це робиться спеціально для того, що послуги інтернету працювали якісніше.
Після того, як один із клієнтів Vodafone запитав у мобільного оператора, навіщо вони просять його перезавантажити телефон, компанія вирішила дати кілька пояснень.
"Ми турбуємося про те, щоб при підключенні все спрацьовувало коректно, а наші клієнти не мали труднощів, тому і додали цю рекомендацію до SMS-повідомлення про підключення тарифного плану. Якщо на Вашому смартфоні таких проблем не виникає - можете не звертати увагу на цю інформацію Якщо залишилися питання - напишіть нам в особисті повідомлення сторінки. З радістю відповімо на них і детально розпишемо, як все працює", - негайно відповіли представники мобільного оператора.
Читайте також:
Лайфхак на всі випадки життя: як зняти гроші з банкомату, якщо ви забули банківську картку
ЗАЗ "баклажан" - це вам не Лада седан: у мережі показали "Запорожець" унікального кольору