Український поштовий оператор "Нова пошта" розповів про деякі особливості доставки посилок до поштоматів. Виявляється, посилки можуть бути переадресованими.
Детальніше про це інформує сайт finance.ua, посилаючись на офіційну сторінку "Нової пошти" у Facebook.
Це стало відомо після того, як клієнтка компанії не отримала своєчасно посилку, яка мала прийти до певної пошти.
Представники компанії вибачилися за незручності та запропонували промокод на безкоштовну доставку та зберігання вантажу вагою до 30 кг.
За правилами компанії на те, щоб забрати відправку, відведено чотири дні. Після цього вантаж перенаправлять до найближчого відділення до поштамату, де зберігатиметься ще 25 робочих днів. Якщо людина не може забрати посилку, можна відстежити її за трек-номером на сервісі Posylka.net, де зібрано всі українські та міжнародні поштові служби. Знайти посилки можна цілодобово, а якщо скачати мобільний додаток, то на телефон надійде інформація про зміни статусу відправки.

Скріншот

Читайте також:

"Нова пошта" втішила українців: відділення відкриють у Німеччині та Румунії

Так собі «подарунок». У «Новій пошті» підняли тарифи на доставку

Нова пошта надає незвичайну послугу. І це не пов'язано з доставкою

"Нова пошта" запроваджує новий сервіс: посилку доставлять швидше. Як скористатися

Про це мріяли мільйони: Укрпошта запроваджує нову послугу. Деталі