Через російський терор багато мешканців України мають серйозні проблеми. Все ще є труднощі з електропостачанням, що говорить про те, що є проблеми зі зв'язком та роботою терміналів та банкоматів. Так, багато українців вже стикалися з проблемами при знятті коштів або при поповненні.

Цю інформацію розмістили на порталі новин «obozrevatel»

Важливо відзначити, що українці вже стикалися з тим, що при поповненні банківського рахунку через термінал відключалося світло. У такому разі якщо ваші гроші не встигли надійти на рахунок до часу збою, то їх потрібно буде потім повертати через заявки до банку і чекати на вирішення проблеми тижнями, а то й місяцями.

Як відомо, за операції та за роботу банкоматів та терміналів відповідає банк, яких їх встановив. Так, банки повертають гроші назад, але на це йде чимало часу.

Наприклад, був випадок, коли українка хотіла поповнити свій рахунок через термінал ПриватБанку. Під час операції пропало світло, а гроші не надходили протягом 2 тижнів. "Під час поповнення відключили електроенергію", – сказала жінка. У банку відповіли, що жодних збоїв з їхнього боку немає. Вони кажуть, що клієнт нібито міг внести невірний номер рахунку та просять повторно звернутися на підтримку.

"Після подання заявки банк перевіряє наявність технічної помилки, здійснює інкасацію терміналу", – сказали у банку.

Важливо стежити за графіками відключення світла, щоб не потрапити в таку ситуацію, особливо ту адресу, де знаходиться банкомат. Ще рекомендується вносити великі суми через касу банку.

Якщо ж ваші права було порушено, то можна поскаржитися на банк у НБУ. Тут потрібно звертатись за телефоном 0800505240 або на пошту nbu@bank.gov.ua.

Читайте також:

Масове вилучення гривень. З 1 січня в Україні розпочинається «банкнотна спецоперація»

"Переключаємо вас на іншу вишку": як шахраї крадуть мобільні номери та отримують доступ до банківських карток