У мережі опублікували несподівану інформацію про український автопром. З'явилися відомості про те, що ще за СРСР на території України вироблялися електромобілі, позашляховики і навіть спортивні Запорожці.

Важливо повідомити, що раніше конструктори з України випускали чимало інноваційних автомобілів. Однак, на превеликий жаль, вони не надійшли на масове виробництво і в результаті були забуті.

Усі чудово знають, що український автопром славиться Запорожцями та Тавріями, які свого часу були неймовірно популярними. Але було виготовлено ще масу дуже цікавих авто, які через брак фінансування не потрапили в серію.

Спочатку хочеться відзначити перший український електромобіль, який був створений ще 1947 року. Так, фургон ЛАЗ-750 був випущений лише у 20 екземплярах. Ці фургони знайшли своє призначення та розвозили пошту в Ленінграді. Вони їздили понад 50 кілометрів без зарядки та розвивали максимальну швидкість до 35 кілометрів на годину.

Потрібно віддати належне спортивному Запорожцю. Так, цей спорткар був елегантним купе «Спорт-900». Ця машина була розроблена на базі ЗАЗ-965 та мала дуже легкий склопластиковий кузов. Вага даного спорткара складала всього 500 кілограмів, що говорить про те, що навіть зі стандартним двигуном він був досить швидким. Таких машин було зібрано лише 5 або 6 екземплярів у період 1963-1969 років.

Ще був позашляховики ЗАЗ, які проектувалися у Запоріжжі у 60-х роках. Вони також виготовлялися на базі ЗАЗ-965 і стали цілим сімейством ЗАЗ-970. Це говорить про те, що вироблялися мікроавтобуси, пікапи та фургони, які були як задньопривідні, так і повнопривідні. Цих машин планувалося випускати близько 50 тисяч щороку, але влада вибрала ЛуАЗ-969, відомий як «Волинь».

Читайте також:

Новий кумир: як виглядає охоронець Зеленського, якого закохуються всі. Чоловіки заздрять

Її і зараз би плутали з іномаркою: як виглядав найсучасніший прототип ЗАЗ "Таврія"