З'явилися відомості про те, що конструктори з України виявляли незвичайний креатив у своїх творіннях, коли справа доходила до машин. Вони створювали дуже незвичайні автомобілі, проте багато хто з них так і не надійшли у масове виробництво.

Відповідну інформацію оприлюднили на порталі «focus»

Найпопулярніші та легендарні автомобілі українського автопрому – це «Таврія» та «Запорожець». Про ці машини ходять цілі легенди і про них вигадують анекдоти.

Однак треба віддати належне за незвичайні та унікальні проекти, які були по-справжньому інноваційними. На превеликий жаль, через брак грошей ці проекти так і не потрапили у виробництво.

ЛАЗ-750: скрін із мережі
ЛАЗ-750: скрін із мережі

Може здатися дуже дивовижним та несподіваним, але ще 1947 року з'явився перший український електромобіль. Цей незвичайний електрокар мав назву ЛАЗ-750, і його було випущено лише 20 екземплярів. ЛАЗ-750 можна було побачити у Ленінграді, коли він розвозив пошту містом. Цей електрокар міг розвозити посилки загальною вагою 500 кілограм. Він міг їздити близько 70 кілометрів без зарядки та розвивати максимальну швидкість у 35 км/год. Найцікавіше те, що ця машина мала лише одну передню фару по центру.

ЛАЗ-3210: скрін із мережі
ЛАЗ-3210: скрін із мережі

Ще один дивовижний витвір - дев'ятимісний мінівен ЛАЗ-3210, який виконував роль а-ля маршрутки. Цей автомобіль з'явився у 90-х та його показали на виставці «Український автобус» у 1994 році.

ЛАЗ-3210 мав довжину 4,5-метрів, склопластиковий кузов та фари від "Таврії". Під капотом знаходився двигун потужністю 70 кінських сил, а підвіску і кермо взяли від «Волги».

Через кризу у 90-х цей автомобіль не потрапив у масове виробництво.

У мережі показали найрідкісніші версії ЗАЗ "Таврія": деякі ви не бачили. Фото

Таврія для великої родини: як виглядав незвичайний ЗАЗ, який мало хто бачив