Monobank змінив процес платежу після того, як одна з клієнток вказала на проблему
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяMonobank є хоч і найбільшим, але досить популярним українським банком, який поступово покращує якість послуг, що надаються. Так, нещодавно в банку заявили про те, що тепер при отриманні платежів у клієнтів у виписці відображається прізвище відправника коштів. Про це в соціальній мережі Facebook розповів співзасновник компанії Олег Гороховський.
Відомо, що введення подібної ініціативи почалося з того, що Гороховський отримав персональну скаргу від однієї з клієнток банку, оскільки звернення на "гарячу лінію" Monobank бажаного результату не дали.
Проблема полягала в тому, що раніше у користувачів не показувалися прізвища людей, які виробляють відправку коштів з карти на карту, максимум наявної інформації — "Анна б." або "Ірина б." і так далі. В результаті доводилося звіряти всі контакти в телефонній книзі або месенджерах, щоб зрозуміти, від кого прийшов платіж. Особливо, звичайно, це незручно, якщо переказів одночасно приходило кілька, особливо в бухгалтерських операціях.
У Monobank вирішили виправити проблему, а клієнтці, яка звернула увагу на цю проблему банк, в якості вибачень за доставлені незручності, подарували платинову картку. Гороховський зазначив, що банк вже неодноразово прислухалася до пропозицій клієнтів, завдяки чому якість обслуговування зростала.
До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у клієнтів "ПриватБанку" з рахунків зникають кошти.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українців готують до примусового декларування.
Також "Hyser" писав, що українців попередили про те, що курс долара в черговий раз "рвоне".