Таку думку на своїй сторінці висловив Володимир Цибулько та розповів про особливості виборчої кампанії на місцях.

"Місцева кампанія відрізняється від загальнонаціональної технічними елементами. Обираючи ж мера або депутата районної ради виборець хоче розуміти за кого він голосує. Тут грає елемент довіри між суспільством та політиком. Тому Пальчевський вийшов за межі Києва та поїхав в Рівне представляти свою команду. Він неодноразово декларував загальноукраїнські амбіції і сьогодні підтверджує серйозність цих намірів прямими діями", - відзначив він.

Також політолог звернув увагу на те, як Пальчевський здобуває нових прихильників завдяки прямому спілкуванню з людьми.

"Водночас, крім прямих електоральних дивідендів від знайомства своїх кандидатів з людьми, Пальчевський запускає й інший важливий фактор виборчого процесу – живої комунікації зі своїм виборцем. Ніхто не відміняв улюблену тезу американських політтехнологів про те, що кількість потиснутих рук під час кампанії рівноцінно конвертуються в кількість голосів в день виборів", - завершив Цибулько.