Апокаліпсис чи диво світу: до Землі прямує загадкова і міфічна планета Нібіру, замаскована під звичайну комету, яку можна буде побачити вже сьогодні вночі

Комета C/2017 S3 PANSTARRS, яку астрономи побачили 2 липня і з того часу вона значно збільшила яскравість свого світіння, підлетить до Землі 16 серпня.

Комета оточена газовою хмарою, діаметр якої в кілька разів більше Юпітера. Особливість об’єкта полягає в тому, що в неї практично немає хвоста, а газоподібна речовина зосереджена в хмарі навколо ядра. Завдяки незвичайному зеленому свіченню вчені назвали комету Неймовірний Халк.

Астроном Майкл Ягер спостерігав цей об’єкт у свій телескоп і він вважає, що атмосфера комети становить 260000 км в діаметрі, що майже в два рази більше, ніж планета Юпітер.

«Ці неймовірні розміри роблять цей об’єкт відносно легкою мішенню для домашніх телескопів», – говорить він.

А от уфологи на заході кажуть, що з цим об’єктом все не так просто. Наприклад Тайлер Глокнер, припустив, що це не може бути комета, оскільки у неї немає хвоста. Він також додав, що в центрі об’єкта видно два об’єкти, а не один.

Уфологи кажуть, що цей об’єкт може бути тією самою загадковою і міфічною планетою Нібіру.

Втім міфічною її вважали раніше, коли всі вчені категорично заперечували її існування і стверджували, що ця планета існує лише в міфах і легендах стародавніх Шумерів, але не в реальності. Але зовсім нещодавно все змінилося і кілька вчених вже заявили про те, що в Сонячній системі існує ще одна невідома раніше планета, яка подорожує по дуже витягнутій орбіті і наближається до Землі лише раз на 4500 років.

Дані, які зібрав апарат Juno з використанням приладу Jovian InfraRed Auroral Mapper, вказують на нове джерело тепла поблизу південного полюса супутника Іо.

Це може вказувати на раніше невидимий вулкан на маленькому супутнику Юпітера, повідомляється на офіційному сайті NASA.

Інфрачервоні дані були зібрані 16 грудня 2017 року, коли Juno знаходився на відстані близько 470 000 кілометрів від супутника.

«Нова гаряча точка, спіймана JIRAM, на Іо за 300 кілометрів від раніше виявленої. Ми не виключаємо рух або модифікацію раніше виявленої гарячої плями, однак важко уявити, що вона могла подолати таку відстань і залишитися незмінним», — розповідає Алессандро Мура, дослідник команди Juno з Національного інституту астрофізики в Римі.

Команда Juno продовжить оцінку даних, зібраних в ході обльоту 16 грудня, а також дані JIRAM, які будуть зібрані в ході майбутніх підлетів до Іо. Попередні місії дослідження NASA, які відвідували систему Юпітера, а також наземні спостереження, виявили на Іо 150 активних вулканів. Всього учені розраховують виявити близько 250.

Зонд Juno досяг Юпітера в липні 2016 року. Спочатку передбачалося, що Juno буде коротка тривалість життя, так як апарат мав виходити на орбіту Юпітера кожні 14 днів. На жаль, щось пішло не так з клапанами в паливній системі, тому зонд застряг, виконуючи 53-денні маневри замість 14 — денних.

Спочатку передбачалося, що він завершить свою роботу в лютому 2018 року. Але тепер Juno отримає шанс стати останньою активної місією NASA в далекому космосі.NASA погодилося фінансувати проект місії Juno до 2022 фінансового року і тим самим продовжити наукові дослідження ще на 41 місяць.

Читайте далі на hyser: Ученые выяснили как выглядела наша планета до зарождения жизни: при взгляде с космоса наша «Земля» могла казаться не голубой, как сейчас