Зрада зрадна: ПриватБанк розкрив маленьку таємницю українців, які отримують кошти з-за кордону

Через «Приват» проходить більше половини міжнародних переказів. На сьогоднішній день більше половини від усіх міжнародних переказів, які роблять українці, проходять в ПриватБанку. В установі проаналізували, в які країни гроші відправляються найчастіше. Так, після невеликого дослідження виявилося, що 36% грошових переказів відправляються в Російську Федерацію. Про це йдеться в повідомленні прес-служби фінустанови.

За даними Нацбанку, з 1,2 мільярда доларів, отриманих українцями з-за кордону в 2018 році, 628 мільйонів виплатили через ПриватБанк. За інформацією регулятора, з початку року більше 70% клієнтів отримували перекази дистанційно, тобто без відвідування банківського відділення.

У п’ятірку «країн-донорів», звідки українцям найчастіше приходять гроші, стали Сполучені Штати, Ізраїль, Італія, Польща і Росія. Розподіл тут більш-менш рівномірний — частки кожної з країн не перевищують 15%.

До п’ятірки країн, куди з початку 2018-го за допомогою ПриватБанку українці відправляють найбільше грошей, увійшли держави колишнього Радянського Союзу і Китайської республіки. При цьому Росія лідирує з великим відривом — на неї припадає більше третини всіх грошових переказів.

Нагадаємо, що з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Тепер банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн. Про це стало відомо завдяки повідомленням клієнтської розсилки державного банку.

В його call-центрі уточнили, що якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то йому потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber. Замовити послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв’язку не можна, навіть за додаткову плату.

«З цього правила є лише один виняток — пенсіонери. Інформування про операції соціальних карт буде відбуватися в звичному режимі», — уточнив прес-секретар Приватбанку Олег Серга.

Viber і Приват24 — поки що єдині майданчики, на яких люди будуть отримувати інформацію про всі без винятку карткові операції. У банку не вважають такий підхід небезпечним і не чекають збільшення шахрайських нападок на рахунки своїх клієнтів.

«Якщо у людини немає смартфона, на якому можна встановити мобільний додаток Приват24 або месенджер Viber, і він побоюється злому свого рахунку і крадіжок невеликих сум, то може активніше користуватися лімітами. Наприклад, на покупки в інтернеті. Хоча вважаю, що після запуску 3D Secure покупки в мережі стали набагато безпечнішими.

Людина робить покупки, вводячи одержуваний на телефон код. Якщо придбання відбуваються в інтернет-магазині, де 3D Secure не працює і з рахунку у результаті безслідно зникають гроші, то клієнту потрібно звернутися до банку, і він зможе отримати компенсацію», — запевнив Серга.

Ранее Hyser писал про то, что открылась афера Коломойского: как «Приватбанк» «разводил» своих клиентов — схемы «сливания» средств с активов банка до его приватизации и фиктивные кредиты на покупку ненужной техники и сырья