Киянам пора купувати човни, вулиці Києва йдуть під воду: Кличко «забив» на комунікації, привівши до того що Київ впевнено йде до великого потопу

Внаслідок хаотичного зведення висоток і відсутності бажання у чиновників-забудовників реконструювати підземні комунікації, Київ впевнено йде до великого потопу

Вже котрий рік багато вулиць столиці підтоплює навіть після незначної зливи, а якщо стихія потужніша, то дороги і тротуари просто потопають. Наприклад, так цього літа «плавала» вулиця Еспланадна.

Тут, біля величезного торговельно-розважального центру, після зливи усе перетворюється на річки. Втім, комунальники усе списують на складний рельєф у Печерському районі. Мовляв, вулиця Еспланадна розташована в низині, а під час сильних дощів туди тече вода з прилеглих вулиць, які розміщені вище за рельєфом.

Крім цього, у «Київавтодорі» визнають, що зливосточні системи на вулицях Басейній, Шота Руставелі, Рогнідинській, Госпітальній та бульварі Лесі Українки не встигають прийняти усі поверхневі води, які утворюються після дощу. Як наслідок, зливосточна система вулиці Еспланадної теж не може прийняти і відвести усю цю воду. Але комунальники запевняють, що зливоприймачі на цій вулиці працюють і у задовільному стані.

Загалом у «Київавтодорі» кажуть, що зливостоки та зливоприймальні колодязі очищують кожної весни, як сходить сніг. Але якщо на якійсь вулиці зливоприймальник працює погано, то його знову мають прочистити. Цю ж операцію повторюють перед початком зими. На балансі «Київавтодору» перебуває більше 800 кілометрів систем дощової каналізації.

До того ж комунальники мають слідкувати за нормальною роботою майже 30 тисяч зливоприймачів. І у «Київавтодорі» запевняють, що їхні фахівці цілодобово перевіряють, як працює міська дощова каналізація.

Проте, дивлячись на вулиці міста після зливи, закрадається сумнів у тому, що усі зливоприймальники на дорогах працюють на «відмінно». А серед киян вже ширяться легенди про найбільш «мокре» місце у Києві. Йдеться про територію під шляхопроводом біля станції метро «Лівобережна». Саме тут починається вулиця митрополита Андрія Шептицького.

Минулого року столичні чиновники на чолі з мером поспішали, аби встигнути оновити проїжджу частину цієї вулиці, адже неподалік, у «Міжнародному виставковому центрі», відбувався фінал пісенного конкурсу «Євробачення-2017».

Тоді у мерії хизувалися, що витратили майже 50 мільйонів гривень на реконструкцію вулиці Андрія Шептицького від площі Пантелеймона Куліша до транспортної розв’язки на Лівобережній площі. Саме на одному з відрізків цієї відремонтованої дороги і розташована ділянка, де машини у прямому сенсі слова плавають після кожного дощу.

Виникає логічне питання від киян: як можна було реконструювати вулицю так, що після цього її все одно затоплює після кожного дощу? Комунальники зайшли здалеку. Мовляв, проблема підтоплення вулиці біля станції метро «Лівобережна» існує вже 12 років. А трапилося це ось чому. З 2006 року місцевість неподалік станції метро «Лівобережна» почали дуже активно забудовувати.

Наприклад, висоток набудували у мікрорайонах «Микільська Слобідка» та «Лівобережний». Внаслідок цієї варварської забудови збільшилася площа водозбору на вулицях. Звичайно, що під час зведення висоток ніхто навіть не думав реконструювати підземні комунікації. А місцева система водовідведення була прокладена ще у 70-х роках минулого століття і розрахована на ту кількість будинків, що були на «Лівобережці» до 2000-х років.

Тепер система водовідведення з малим перерізом трубопроводу діаметром 500 мм не спроможна прийняти і відвести дощову воду, яка утворюється під час злив. Тому вулиця Андрія Шептицького під шляхопроводом біля станції метро «Лівобережна» постійно «плаває» у дощовій воді.

Але повернемося до питання, чому цю проблему не можна було вирішити під час реконструкції вулиці до «Євробачення-2017». У «Київавтодорі» визнають, що перед фіналом пісенного конкурсу ніхто навіть і не думав вирішувати проблему реконструкції підземних комунікацій на вулиці Шептицького.

Мовляв, вирішення питання водовідведення у вказаному місці потребувало фахового проектного рішення з реконструкції старого колектору за несприятливих умов існуючого рельєфу. Тому чиновники з мерії просто вирішили виділити гроші на заміну асфальту, облаштування нових тротуарів, замін огорож та встановлення зупинок громадського транспорту. Оце й уся реконструкція вулиці, яку постійно затоплює останні десять років.

Тобто керівництво міста про усе це знало, але свідомо пішло на те, щоб просто напустити пилу в очі киянам, мовляв, дивіться, як гарно поклали асфальт аж на цілій вулиці. Дарма, що на асфальтове покриття дуже погано впливає те, що частина вулиці постійно «плаває». Але на прикладі підтоплення вулиці Шептицького можна зробити прогноз на майбутнє і для інших вулиць міста. Останні роки Київ забудовується шаленими темпами.

Висотки з’являються, наче гриби після дощу, і, як наслідок, збільшується кількість киян у місті, підземні комунікації якого розраховані на певну кількість осіб. Крім того, з кожною новою висоткою збільшується площа асфальтових майданчиків і доріг.

Це не дозволяє дощовій воді йти у землю, адже забудовники взагалі не напружуються, щоб збільшувати пропускну здатність систем прийому дощової води. Про стан підземних комунікацій, прокладених десятки роки тому, ніхто не думає. Тому кількість таких вулиць, як Андрія Шептицького, у місті буде тільки збільшуватися.

Читати далі на hyser: «Виталик — это перебор»: киевляне раскритиковали Кличко за подорожание проезда и в ответ устроили «перформанс» на улицах города